Reklamacje i Zwroty

Quantum Labs

1. Prawo do odstąpienia od umowy

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa konsumenckiego, Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.

2. Warunki odstąpienia od umowy

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien złożyć stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie to może zostać złożone na przykład w formie elektronicznej za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w zakładce „Kontakt” na stronie sklepu.

3. Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest zwrócić towar sprzedawcy w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

4. Koszty zwrotu towaru

Koszty bezpośrednie zwrotu towaru ponosi Klient.

5. Zwrot płatności

Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sprzedawca został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

6. Zwrot towaru

Towar należy zwrócić na adres podany przez sprzedawcę.

7. Brak możliwości odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

8. Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wady towaru, Klient ma prawo złożyć reklamację. Reklamacje należy składać na adres podany przez sprzedawcę.

9. Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.